Posted in Հայոց լեզու 8

Հայոց Լ

կարդալ

Անկատար ներկա Անկատար անցյալ (ում)

Վաղակատար ներկա Վաղակատար անցյալ (ալ,ել)

Ապակատար ներկա անցյալ (Ելու,ալու)

Անցյալ կատարյալ (Եցի,ացի,ա)

Ես դու նա մենք դուք նրանք

Անկատար ներկա անկատար անցյալ- ես կարդում եմ, դու կարդում ես,նա կարդում է,մենք կարդում ենք,դուք կարդում եք,նրանք կարդում են Անցյալ-ես կարդում էի, դու կարդում ես,նա կարդում էր,մենք կարդում էինք,դուք կարդում էիք,նրանք կարդում էին

Վաղակատար ներկա Վաղակատար անցյալ-ես կարդացել եմ,դու կարդացել ես,նա կարդացել է,մենք կարդացել ենք,դուք կարդացել եք,նրանք կարդացել են Անցյալ-ես կարդացել էի,դու կարդացել ես,նա կարդացել էր,մենք կարդացել էինք ,դուք կարդացել էիք,նրանք կարդացել էին

Ապակատար ներկա անցյալ-ես կարդալու եմ,դու կարդալու ես,նա կարդալու է,մենք կարդալու ենք,դուք կարդալու եք,նրանք կարդալու են, Անցյալ-ես կարդալու էի,դու կարդալու ես,նա կարդալու էր,մենք կարդալու էինք,դուք կարդալու էիք,նրանք կարդալու էին,

Անցյալ կատարյալ-ես կարդացի,դու կարդացիր,նա կարդաց,մենք կարդացինք,դուք կարդացիք,նրանք կարդացին